دسته بندی ها
تاثیر نوشیدن آب سالم روی پوست صورت

تاثیر نوشیدن آب سالم روی پوست

نوشیدن مرتب آب در شبانه روز باعث کاهش چین و چروک پوست صورت می شود. بر اساس مطالعات انجام شده در بین زنان بین ۲۰ تا ۶۰ سال، کسانی که آب زیاد در طی شبانه روز و به طور مرتب نوشیده اند دارای پوستی شفاف تر هستند. آب مصرفی که نوش جان می فرمایید باید عاری از آلودگی و شامل املاح معدنی مفید برای بدن باشند. آبی که دارای سختی زیادی باشد، باعث ایجاد چین و چروک شده، و باعث بیماری های بسیار زیادی می شود. در این مقاله کوتاه، درباره تاثیر نوشیدن آب سالم روی پوست صورت بحث می کنیم.

تاثیر نوشیدن آب سالم روی پوست

اگر دقت کنید زنانی که در مناطق آب و هوایی مناسب تر قرار دارند، دارای پوستی روشن تر و شفاف تر هستند. و در مقابل کسانی که در مناطق دارای آب با سختی زیاد می باشند، پوستی کدرتر و تیره تر دارند. بنا بر گفته پزشکان متخصص پوست و مو، مصرف ۸ لیوان آب و بیشتر در طول شبانه روز از بسیاری از بیماری های پوست و مو جلوگیری می کند. باعث کاهش لکه های پوستی شده و طراوت را به بدن انسان باز میگرداند.

سختی آب مناسب برای پوست

نوشیدن آب با سختی مناسب، باعث کاهش چین و چروک و شیارهای ریز و درشت پوست صورت شده و از پیری پوست جلوگیری می کند. آب کافی و سالم باعث گردش خون در بدن و پوست بدن می شود و خون زیر پوست، مواد مغذی را به پوست می رساند و روند پیری را کند می کند.

بهترین راه حل برای آبرسانی سالم به پوست و بدن، کاهش سختی آب مصرفی با استفاده از دستگاه های تصفیه آب (سیستم اسمز معکوس) می باشد.

پر شدن صورت

مساله دیگری که ذهن خانم ها را درگیر میکند اینست که آیا مصرف آب کافی باعث چاقی صورت می شود یا خیر؟

مصرف آب بخصوص هنگام ورزش و فعالیت بدنی، اثر فوق العاده ای روی چاقی و پر تر کردن صورت دارد. هنگام ورزش بدن آب خود را از دست می دهد و آب مورد نیازش را از میان بافت های بدن و صورت تامین می کند. با مصرف آب در هنگام ورزش این آب از دست رفته را تامین کنید و نیاز آب بدن و صورت را برطرف نمایید.

 

About the Author

shafapour@gmail.com

Related Post

Submit a Review

Display Name

ایمیل

Title

Message